#26 Skrevet August 30, 2012 Va vel der det ble møtt sist. Og en halvtime osv før e vel greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 31, 2012 så då bare for å ha det helt klart. storavatne terminal 1330? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 31, 2012 ja, vi satser på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 31, 2012 så då bare for å ha det helt klart. storavatne terminal 1330? Jeg stiller Noen som kan ta med klubb skiltplater, klistremerker eller noe? Ingenting som tyder på at bilen min er klubbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 31, 2012 Jeg kommer til å stille og har et par skiltplater i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 31, 2012 møte før på det samme stede som vi brukte sist? ( ikke at jeg husker navnet akkuratt der... men det gjør vel noen her?) var vel er en sånn halvtime før det starta streetmeete.. da må jeg virkelig gjør noe i morgen og skru ned litt til foran : o kan ikke la noen a4' b5 stå forsiden av meg som er lavere : o hehe, fikk felgene idag, så da får vi se kor go plass det er til senk! Justere ned om det er plass!! Noen som kunne merket av på karte kor det e?? Ekje så kjent rundtom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 31, 2012 har merket av i min naf veibok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 31, 2012 http://kart.gulesider.no/m/9jNxD her møter vi ca 1330 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 31, 2012 ah! kjente meg litt igjen der ja Takk! Skal prøve og møte opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 31, 2012 Kommer nok til og sitte på med Endre Sagstad i hans A4. Vi skal prøve og få tatt noen bilder under kolonnen til treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 2, 2012 No e de bare få timer igjen! Så kom dere opp av sengen, på med Donald truse, ut å vask bilen så e dere klar! Dette blir kanon! :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 2, 2012 Dårlig me tid te og vaske bil... men skal no spyle tå an! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 2, 2012 Bedre enn ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 2, 2012 Ditto. Blir bare tid til å spyle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 2, 2012 Utgår for min del,det dukket visst opp en fotballkamp. Håper noen tar bilder å legger dem ut her etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 2, 2012 (endret) ja håper noen tok bilder : p jeg glemte* kamera mitt hjemme... : ( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 2, 2012 E det normalt å klemme kameraer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 2, 2012 ser der ja var en liten feil inni der : p korti skal du senke den golf greia di fredrik?? var litt høy! sammen med resten av audiene som var der : o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 2, 2012 Noen bilder fra Street meet i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 2, 2012 Flere bilder fra dagens treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 2, 2012 Enda flere bilder fra i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 2, 2012 Flere bilder finner dere her ;-) http://m.facebook.com/BergenGatebilklubb?__user=1047655614 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 3, 2012 Her er noen flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 3, 2012 Endå flere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 3, 2012 Har flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...