#1 Skrevet August 5, 2012 Hei! Selger nå bilen da jeg skal ha meg mindre bil. Hatt den på eu godkjenning. der fikk jeg feil på bremser bak, batteri ikke festet og abs feil. Skiver,klosser og 2 caliptere er nye. byttet alt i forstilling og byttet 2 abs sensorer. Abs lampa lyser ennå. men finner ikke ut av feilen. Sikkert noen kyndige folk som får det til Bilen har rulla 343000, men dette vil jeg ikke si merkes. regreim, vannpumpe og oljepumpe ble byttet på 334000. Den bruker ikke olje eller vann. å går veldig stille åå pent. Bilen er helt orginal og er aldri chippet lakkert opp igjen bakluke, taket og panser i 2010 Kom med bud. ca pris 25000? Har også lakkert emblemet foran og fjernet viskeren bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2012 Trenger et telefonnummer å nå deg på. Send gjerne på PM hvis du ikke vil dele det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2012 48365037 Trenger et telefonnummer å nå deg på. Send gjerne på PM hvis du ikke vil dele det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...