#1 Skrevet August 5, 2012 (endret) Selges 99999 inkl omreg. kr/ bud vurderes :-) Bruktbilen fra " helvete" som Autofil kåret den til... he he. Regner med de fleste her inne, som er ute etter denne type bil, vet hva det går i.... Komfor, og framkommelighet +++ så det holder. Mye god bil igjen her vil eg påstå. Legger den inn her, for å se an responsen. Bilen er tatt inn fra US som flyttegods, gått ca 275 000 km. Kjøpte den i februar2011, og har byttet ut deler etc, for nærmere 50 000 siden da . Ting som er gjort/ nytt: 2011 Kompressor, ny i januar. 4 belger/ dempere fra arnot. 2 lambda sensorer 2 eksos temp sensorer N 75 valve 2 diverter valves div slanger, og vacum "ventiler" Toppdeksel pakninger Reg reim, vann pumpe, og alle reimhjul Nye skiver/ klosser 4 ø. bærearmer foran + begge U stag ( Nye armer nede, kommer i okt fra FK parts) Girkasse gjennom spylt m ny olje.Februar. ( kassen ny i 2006) Reparert LCD i instr. panel Hella LED orange markerings lys 4stk LED baklykter fra parst & retards, org følger med. Montert org allroad xenon lykter,med xenon kit i fjærn lys. Oljefilter, olje, luft filter nylig byttet. Montert 5w pærer i begge tåkelys bak. Grøftelys foran, koblet om, så de brukes som kjørelys sammen m park lys. Ny heve mekanisme på førerdør. Alle fremre bærearmer + driv akslingene er byttet sommer 2012 Girkassen er flushet m nytt filter sommer 2013 Oljevent slanger Olje og filterbytte siste uka. 4 piggdekk på alufelger 4 piggfrie dekk.16" 18" sommer dekk, 235 17"" allroad felger m Sommer dekk, rain tyre EU godkjent juni 2012. Ingen anmerkninger. Ustyr: Glass Soltak, cruise ktr. varme i alle seter + ratt. el vindu, memory seter, el justerbare seter. Skinn. Symphony stereo / bose. El dimming på innv speil. Og det meste annet som pleier være på disse bilene. Minus: Liten skade, ripe på høyre dør foran, og h skjerm. Askebeger dør bak, holder seg ikke lukket. koppholder i midtkonsoll, ved håndbrekk. slitt/ lukker ikke Feilm på varmup catalyst... antageligvis 2 siste lambda, skal byttes. Stort det eg kommer på i skrivende stund. Bilder kommer neste helg, da er man hjemme igjen. Er satt inn et Pioneer anlegg. 8400BT, som event kan følge med. (Men tror eg vil bruke det i neste bil.) 4 nye sommerdekk 225/ 55 17" . Ble kjøpt for kjøring på dårlige veier i nordnorge. Raintyre. Siste som er bytta siste mnd, er olje vent slanger( spider hose) alle 6 coilene. Bildene er ikke oppdaterte, er org xenon lykter på nå, og skiltplaten bak, er bytta ut med europeisk. Er også nye VACN skiltrammer med nye EU skilt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2012 Bilder tatt i februar. Devil lyktene er bytta ut med org. Kan følge med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2013 Bumper Prøver igjen. Siste, flushet kassa en gang til og bytta filter. For å dobbelst sjekke oljen etc. Alle nedre bære armer nye. 4 piggfrie dekk på 16` felger har også 4 pigg på felg, valgfritt hva som følger med. Bytta skiltplaten bak, til eu tupe, og fått de nye skiltene på, i vacn skiltrammer .... LED skilt lys. Har et 3 eikers skinnratt, med ratt giring, som også kan følge med. Skal bytte breather hose, som bestilles ECS denne uka. + bytte kam kjede strammer pakninger. Er satt inn 6 nye coiler i sommer. De org baklyktene følger også med. Omreg avgifta er fortsatt noe høy, pga av import fra Texas i 2005. Den kan inkluderer eg i kjøpesummen... Ser det er varierende priser på disse bilene. Lov å komme med fornuftige bud. Bilen blir for lite brukt grunnet all reisingen i forb. m jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2013 Bilen er ikke vasket etc, da bildene ble tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2014 bump ny pris.... 99999 http://www.autodb.no/bil/view/1639880 Godt år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2014 Tror ikke omreg avgifta har noe å si i forhold til importdato, kun opprinnelig registreringsdato... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 8, 2014 Gjelder 1st gang registrert i Norge, dvs at neste år er den nede på normalen rundt 1500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2014 Det er ikke riktig. Sendte melding til 2282 SU 11116, AUDI: JOHN-ANDRE SABBASEN OGNHEIM BERGEN Sist EU-godkj:16.07.2012 Neste EU-kontr:06.2014 Skyldig Årsavg:0 Omreg.avg:1535 Det er vel gode nyheter for salget ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 8, 2014 Hvis det stemmer så, men sist eg sjekke med bil tilsynet sa de noe annet,på Finn,kommer den opp med 7327 i omregistrering . Men eg får ringe får å være sikker B-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 8, 2014 Ringte å sjekket, så det stemmer jo det :-) Så takk for at Du gjorde meg oppmerksom på det :-) Han sa der inen at det er 12 år fra st gangs registrert.... Så det kan jo stemme bra da. Det var som sagt over 7000kr da eg sjekket i des Det får man jo kalle dagens gla`nyhet ... Man lærer tydeligvis noe nytt hele tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 25, 2014 (endret) Akkurat EU godkjent for 2 nye år. Uten anmerkninger. Rusler å går. Fortsat til salgs for Audifile :-) Passert 280 000 km..... Minus: Lukter litt brent plastikk i kupe på tomgang grunnet noe plastikk som hadde hengt seg fast i eksos anlegget, og ikke ble lagt merke til før det var brent seg fast. har skrapt bort det meste. Feilkode på lambda.. men den kommer å går. Er borte i lange periode hvis jeg kjører på Shell bensin. Skal prøve ta dem ut og vaske sensorene. 77 777 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 19, 2014 Lurer på hvor langt ned i pris man må gå før det blir salg.....hm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 25, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 12, 2014 (endret) God Jul. Er ikke interressert i innbytte, avbetalingsforslag etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 9, 2015 Fortsatt medlem? hva har eventuelt blitt gjort siden du sist oppdaterte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 9, 2015 John Andre er ikke betalende medlem lenger. Du når han på facebook eller på oggioffshore@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 9, 2015 Takk, da slenger jeg avgårde en mail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...