#1 Skrevet August 5, 2012 (endret) Ja, som topic sier så selger jeg da 6 stk. 18" OZ Superleggera. Perfekte felger til både banekjøring og daglig bruk. Lette og sterke med god plass til bremser! Som bildene viser er felgene litt kantkjørte, noe som gjenspeiles i prisen. Felgene er heller ikke vasket, så de ser styggere ut enn de faktisk er. (De to "reservefelgene" som ikke er avbildet er også kantkjørte) Selges for SOLGT DEKKENE FØLGER IKKE MED 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2012 Hva er boltsirkel på disse? Skulle gjerne hatt de på min A4 b7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2012 Felger selges (5x112): 6 stk. 8x18" ET35 OZ Superleggera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2012 Flaut. Så det nå. Ikke så lett med liten skjerm på mobilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2012 Følger det med dekk? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2012 Har disse på min B7, en drøm og kjøre med. Slenger ut ett bilde så folk kan se hvordan det ser ut, Gi beskjed om eg skal fjerne det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2012 Følger det med dekk? Følger ikke med dekk, nei Har disse på min B7, en drøm og kjøre med. Slenger ut ett bilde så folk kan se hvordan det ser ut, Gi beskjed om eg skal fjerne det Kjempeflott det! Takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2012 Da ryker disse snart ut på finn hvis det ikke napper her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2012 Kan det være interresant å selge en av dem? Siden du har 6 tenker jeg... Jeg har en som er sprukket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2012 (endret) I utgangspunktet ikke, men det avhenger selvfølgelig av budet ditt Lagt til etter 1 dag 5 timer: Bump 7000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 6, 2012 6500,- Da snakker vi en drøy tusenlapp pr. felg, og dette er skikkelige felger som tåler juling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 21, 2012 Opp Fortsatt 6500,- som gjelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 22, 2012 Jeg kan by deg 1000,- for en felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 23, 2012 Dessverre. Enkeltfelg kr.1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 20, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 26, 2012 Oppppp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 6, 2012 Førjulssalg: kr.6000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 15, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 29, 2012 Da er disse solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...