#1 Skrevet August 5, 2012 (endret) Selger noen 8x17" OZ felger som stod på s4'n når jeg kjøpte den. Sterke og lette felger som passer ypperlig til både bane og dagligdags kjøring. Svelger forholdsvis store bremser uten problemer. Små kantkjøringsmerker, men ingen ubalanse. Selges for 2000,- med Nokian sommerdekk som bør byttes. Audi S4 by André Jaskiewicz, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2012 Opp igjen! Flotte bane/vinterfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2012 Sender du? Mulighet til å måle ca. mål igjen på dekkene, eventuelt sende bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2012 Nei, jeg sender ikke disse dessverre. Hvis ingen henter dem så blir de liggende som reservefelger. Skal få tatt bilde/mål av dekkmønsteret asap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2012 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2012 Hvor befinner felgene seg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2012 De befinner seg i Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2012 Hvordan passer disse på b5, Man trenger ikke noe spacer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2012 Disse passer uten spacere på både A- og S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2012 Hvor i Oslo? Jobber på Ensjø, og er litt desp etter vinterfelger nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 22, 2012 Torshov Til opplysning for alle som måtte være interesserte, så har jeg fått X-antall bud på kr.1500, men får jeg ikke 2000 for dem så vil jeg beholde de som reservefelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 25, 2012 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 25, 2012 Steng tråden selv toremann. Under TRÅDVERKTØY. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...