Anbefalte innlegg

Hei Jeg trenger div deler til Audi s6 c4 2,2 20vt.

det som jeg trenger er lmm, lamda, caliptere bak, camberstag (bak), Eventuelt tårnlager . er det noen som har noe slikt liggende?? : vinke :

er absolutt krise i å med at jeg har bruk for bilen fortløpende, sjekket pris på dette pluss noe småtterier å d blei alt for dyrt for min smak, så prøver lykken her på forume.

(send pm)

 

alle svar mottas med kjempe takk!

 

Hilsen Marius Antonsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har calippere lamda og vanker stag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg lurer på om alle delene er i havn nå. men takker for svar :)

 

Lagt til etter 26 minutes:

 

de berømte Fjørbeinslagrene er det de hvite ringene??

jeg regener med at de svarte er foringene styringen?

byttet de øvre delene i vår men fikk beskjed fra vrekstet at d var treghet i tårnlagrene så lurer litt på hva dette var fornoe??

 

eller er jeg helt på bærtur nå?

http://norskbildelesenter.no/?Bilmerke=1&Bilmodell=35&Arsmodell=1995&R_Time=231430&Forside=&Vareklasse=4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro at når de sier tårnlager så mener de sikkert den svarte gummiforingen på toppen. Som da egentlig heter fjærbeinslager. Men vet de hvite ringene også kalles det. Bytt alt når du først er i gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

yess! skall bestille disse blir kanskje kvitt monster vibrasjonene under høy fart å da, men kommer og går disse så er litt pussig :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.