Anbefalte innlegg

Ser ut som noe gamle porsche felger, men sitter på lokk med skoda logo : klø : Fant de oppe på hemsen :bs: Klarte ikke å tyde noe som sto på de.

IMG_0357.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som noe gamle porsche felger, men sitter på lokk med skoda logo : klø : Fant de oppe på hemsen :bs: Klarte ikke å tyde noe som sto på de.

 

Eldre Skoda hadde 4x130 i boltsirkel. Kanskje de er fra en gammel Skoda Rapid... :P

 

Porschefelger er det i hvertfall ikke.

 

Er de 13" , 14" eller er de 15" ?

 

Mener dem brukte skodafelger på boble i bilcross(bobla har 4x130) pga. lettere tilgang på slicks og mindre rulleomkrets pga.lavere utveksling før i tida, men nå er det mere å velge i av 15".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal oppdatere etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er bilde av Skoda 100, ser veldig like ut , men de over her trenger vel en liten shining´s .. :)

skoda-s100.jpg

skoda 100.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fant jeg ut at felgene var 13" . 5" bredde. Vet ikke et.

Hehe nei disse trenger en "liten" shining" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er vel ikke innom Drammen/Sande/Holmestrand av og til ? Hvis du skal innover den veien en dag så si i fra så møter jeg deg og tar dem :) Send meg en melding hvis du er runt i de områdene en dag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.