#1 Skrevet August 6, 2012 kjøpte et svinghjul her inne på forumet og i annonsen sto det at dette var 7A/3B svinghjul, noe som ikke stemmer da dette svinghjulet er fra en 200 3B og fant dette ut nå nettopp etter at bilen er oppe å går så trenger et svinghjul med opplagring til inngående aksling i svinghjulet fra enten S2 3B eller 7A, helst i går . skal brukes i en s4 AAN med 01E girkasse. svinghjul fra AAN/ABY eller ADU kan og kjøpes med da trenger jeg clutch og mellomplate også. kan byttes i dette svinghjulet jeg har nå fra en 200 3B når jeg får demontert girkasse igjen: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2012 Jeg demonterte et svinghjul fra en 7a i går kveld:) der er det et lager i senter av svinghjul, så da blir vel det rett? Gi bud:) Mvh Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2012 Har liggende fra en s2 3b. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2012 Har både Aan dobbelmasse å 3b mener jeg, enkelmasse. Kom med bud J Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...