#1 Skrevet August 6, 2012 (endret) Legger bare ut link til finn.no Er åpen for bud og bytteforslag. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38713875 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2012 Opp med seg:) Motorlampe/motorfjusk er nå fikset. Lader ca 1 bar:) Kom med bud eller bytteforslag:) Prisant 40000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2012 Interessert i innbytte i anna typ44? Har ein 200 10VT avant 1989, -250 000km -Ny toppakning -planslipt topp -Registerreim m/vannpumpe og strammehjul Frister med sedan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2012 har du noen bilder fra innsiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2012 (endret) Interessert i innbytte i anna typ44? Har ein 200 10VT avant 1989, -250 000km -Ny toppakning -planslipt topp -Registerreim m/vannpumpe og strammehjul Frister med sedan! Eneste typ44 jeg vil bytte i er endten V8 eller 200 20V har du noen bilder fra innsiden? Kan ordne det men må bli litt varmere i været først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2012 varmere i været? så te sommeren? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2012 varmere i været? så te sommeren? hehe Nja, litt varmere enn -20 hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 18, 2012 Lyst på bytte i S6?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 18, 2012 Lyst på bytte i S6?? Kan være ineresangt det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 18, 2012 Send pm for mere info:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 24, 2012 Var på eu kontroll i dag. Gåen blinklyspære, slakke i støtdemperlager og bittelitt rust på et bremserør. Dette blir selfølgelig byttet før salg. Da er bilen goskjent til februar 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 27, 2012 venter enda spent på disse bilendene av interiøret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 2, 2013 Bilen er ikke til salgs lengre da folk ikke er villige til å betale det jeg vil ha for den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 3, 2013 jeg er veldig int i den men du gidder jo ikke ta noen bilder av interiøret i bilen, jeg gidder ikke akkurat reise opp for og finne ut at bilen eventuelt er helt råtten innvendig..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 3, 2013 Som jeg skrev tidligere. Bilen er ikke til salgs lengre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...