#1 Skrevet August 6, 2012 Hei, cd spiller stikker ut av midtkonsoll pga kabler og div som stikker ut bakom, og må klippe i veggen bakom cd spiller for å få plass.. Men er det noen som vet hva den veggen er? Luftekanal til viftegrillene i midtkonsoll? Og er det kabler etc bakom der eller noe annet jeg må passe på? Er en audi a6 c5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2012 bumper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2012 Prøv heller å flytt på kablene enn å lage hull baki der. På C5'en er det ikke usannsynlig at det er luftekanalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2012 har gjort det, er ikke mere plass, spilleren stikker 5cm ut, kan kanskje spare 1 til 2cm hvis jeg får tak i stereoplugger med vinkel.. men stikker likevel for mye ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2012 Høres merkelig ut.. Har du sjekket om spilleren du har er spesielt dyp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2012 Det må være en spesielt dyp spiller, selv om jeg trodde det etterhvert var en DIN-standard på dybden også. Jeg hadde ikke noe slikt problem i min C5, når jeg byttet spiller i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2012 Er en pioneer UB et eller annet, var toppmodell når jeg handlet i 2009 Er ikke spesielt dyp men brønnen er jo enda mindre dyp, ingen rom for kabler etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...