#1 Skrevet August 6, 2012 Jeg husker at på min Audi 100 så hadde jeg originale Treser-baklykter! Når jeg nå snubla over et album som het audi 100 treser, så tenkte jeg at DETTE MÅ VÆRE SAKER!! Vel, spør dere meg så kan det være greit at det som ble mest kjent og populært fra Treser var nettopp de forskjellige lyktene, for jeg syns ikke dette så veeeldig fiffig ut, eller..? Fronten var kanskje ikke så ille likevel..? Kunne kanskje vent meg til den.. Dette er jeg vertfall glad ikke var i min bil..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2012 På samme siden fant jeg også noen campere som er bygd på audi 100.. Gud hjælpe mejj..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2012 Et par til.. Vært på tur han her da tydeligvis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2012 Kan forøvrig anbefale en runde med surfing på denne siden, http://www.fourtitude.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2012 Tenk å kult det hadde vært å hatt en sånn camper!! Da snakker vi kongen av campingplassen! : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2012 Faktisk de styggeste setene jeg noen gang har sett. Men det er ikke første gang at Treser har noe av det styggeste jeg har sett, så var ikke overraskende:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2012 Og Audi 100 for "sistegangs-campere": 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2012 campern var jo faktisk litt kul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2012 Skulle gladelig ha reist på ferie i en Audi campingbil! Det er viden kjent at Treser ikke alltid hadde de beste design-ideene. Treser Largo og Liner er et fint eksempel på dette. Treser Largo Treser Liner På den annen side, Treser Hunter er ganske kul! Denne ble laget både som type 81 og type 89 Også har man Treser quattro Roadster da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2012 Typ81 Treser Hunter såg jo litt kul ut faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...