#1 Skrevet August 6, 2012 har lenge hatt en svak risting i bilen min som har blitt litt verre med åra men kommer mest i fart over 80 km/t. så blir ikkje lagt så mye merke til men det skal jo ikkje vere slik. har avbalangser hjula sikkert ørten ganger skiftet bremseskiver og montert pollyforinger i hele understelle byttet alt av kuler osv å det blir ikkje bedre !!!!!!! kan det vere mellomakslingen eller dette 2 masse svinghjulet som gjør det for testa det her for ei stund siden å i 120 km/trister det svakt 160 km/t veldig mye 180-200 km/t heilt jævlig å det begynner å lukte svidd mulig det kommer av noe anna da men ;-) det er hovedsaklig ristinga eg vill ha vekk. noen som kan ha ein ide ???? bil type er audi a4 tdi quattro 116 ajm motor 2001 model avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2012 Du finner ut om det er svinghjulet ved å clutche ut. Typisk ting som rister er hjullager og drivknuter. Kan også være mellomaksling som du nevner. Veit du hvor lyden/vibrasjonen kommer fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2012 alle hjullager er byttet for 3 måneder siden å driv knutene er forsåvidt nye untatt den ene bak dem fremme ble byttet for max ett halvt år siden og den bak ble byttet omtrent da den også... men det er jo den en bak da som eg er usikker på men føles ikkje som det kommer fra en drivknute asså. for det rister i hele karroseriet. er det mye pes å bytte opplagringa til melomakslingen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...