#1 Skrevet August 6, 2012 (endret) Bil: Audi A6 C4 -96 Takluken vil ikke flytte på seg. Er av typen webasto, med luke av glass. Motoren er plukket ned og testet. Er tydeligvis noen som har prøvd å feilsøkt på den før meg da den unbracoen som man kan manuelt åpne/lukke den med er sprengt ut, så den funker ikke lengre. Kan ikke se noen muligheter for å demontere den som den står nå, og er heller ikke kjent med hvordan glass-versjonen er festet. Slik jeg leser det, så er det noe tull med wirene eller glidestykkene. Noen som har noe tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2012 er vel bare sette av en dag og demontere hele shiten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2012 Er ikke særlig gira på å krangle med taktrekket. Hvis det finnes noe alternativ, så har jeg lyst til å prøve det først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2013 Tok en wire og en wireklemme og skrudde fast i den kabelen som satt fast og brukte jekkestropp. Men var ikke nok trykk, så da var det bare en ting å gjøre. Gaffeltruck! Festa hele kalaset til den og rygga i unnabakke. Ingen skade på bil, eller kabel. Glideskinna som satt i kabelen ble skadet, men tenkte uansett å bytte den da det var rust på kabelen. Nå er ting som de skal være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...