Anbefalte innlegg

Bil: Audi A6 C4 -96

Takluken vil ikke flytte på seg. Er av typen webasto, med luke av glass. Motoren er plukket ned og testet. Er tydeligvis noen som har prøvd å feilsøkt på den før meg da den unbracoen som man kan manuelt åpne/lukke den med er sprengt ut, så den funker ikke lengre. Kan ikke se noen muligheter for å demontere den som den står nå, og er heller ikke kjent med hvordan glass-versjonen er festet. Slik jeg leser det, så er det noe tull med wirene eller glidestykkene. Noen som har noe tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel bare sette av en dag og demontere hele shiten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke særlig gira på å krangle med taktrekket. Hvis det finnes noe alternativ, så har jeg lyst til å prøve det først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en wire og en wireklemme og skrudde fast i den kabelen som satt fast og brukte jekkestropp. Men var ikke nok trykk, så da var det bare en ting å gjøre. Gaffeltruck! Festa hele kalaset til den og rygga i unnabakke. Ingen skade på bil, eller kabel. Glideskinna som satt i kabelen ble skadet, men tenkte uansett å bytte den da det var rust på kabelen. Nå er ting som de skal være :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.