#1 Skrevet August 7, 2012 Hei folkens! Sliter med å få i gang bilen min igjen, etter at jeg fikk full stopp på vei til jobben i går tidlig. Har nå testet med en annen coil, men det så ikke ut til å gi noen som helst virkning. Så spørsmålene blir noe a la: - Hva skal jeg kunne måle ut fra pulsgiver i fordeleren og evt når? - Hvordan sjekker jeg om tenningsmodulen ved coilen er i live? - Erfaringsmessig - hva er det som feiler oftest på 2.3NG? Er det pulsgiveren/ Nytt koster det nok og det koster tilsynelatende ikke stort mindre hos høggern, så det hadde vært fint med litt assistanse for å gjøre det her billigst og enklest mulig, slik at jeg får den på veien igjen så fort som mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2012 Denne anses som løst inntil videre. Skal få montert en ny fordeler-enhet snart, så da ser vi hvordan det fungerer da Ser i hvert fall ut til å være denne som er død for min del nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...