#1 Skrevet August 7, 2012 Heisann. Jeg har tenkt litt på og foliere opp igjen B stolpene mine utvendig med matt svart folie da disse begynner å bli litt stygge, og jeg tror at matt passer akkurat bilen ganske greit. Jeg tipper ut i fra følelse at disse dekslene er av plast? Spørsmålet er om hvordan disse kan tas av bilen? Jeg har sett det blitt solgt slike deksler i ekte carbon blant annet så er vel muligheter for å få av disse skulle man tro? eller? Men hvor stor operasjon er det å fjerne dem ? Takk for alle svar -Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2012 Dette er fra A3 8L, men er vel sikkert noe i samme duren på B5 også tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2012 Er nok ikke helt likt som A3. Fikk det av i dag etter jeg fikk tid til å se litt på det. Sitter 2 torx skruer på hver side av dekslet, Ta en skrutrekker fra hjørnet å dra nedover for å dra lista unna. Så i bunn sitter dekslet klipset i et nytt plast deksel med super sprø klips som ikke tåler noe som helst.. Så her må vi fram med tech7. Så er det 2 nye torx under dette plast dekslet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...