#1 Skrevet August 7, 2012 Har en Audi A4 2000 mod som jeg ville ha satt inn navigasjon i, noen som vet om noen som gjør dette? Vil gjerne ha orginal audi navi. Evt hvordan jeg kan gjøre dette selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2012 skal du ha org navi må du ha facelift 2 din mittkonsoll med askebeger, ramme osv og du må ha en navi plus spiller evt modde til en rnse mindre jobb om du har faclift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2012 Det er facelift utgave, men skulle gjerne visst om noen plass jeg kan få tak i dette. Og evt inkl montering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2012 Noen som vet om hvordan det er og koble på signalkabler osv på Audi A4 RNS-E enheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2012 har du 2 din fra før da? da er ebay stedet om du vill ha billig og org, for rns e må man ha canbus adaptere, for å koble på signalkabler må du stjele signal fra lavninvå utgangene til org forsterker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2012 Ok, har ikke 2 din enda, men skal kjøpe så jeg får bygd om til det. Fant en ny navi til audi, til 7 lapper.. noen som vet om hvor jeg kan få dette billigere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2012 Sondre Hugaas her på forumet, fikser biffen han Det er dog ikke så "billig" som det høres ut å skifte dette, blir fort en del tusen når du regner med spiller, ramme, klimakontroller, askebeger osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2012 Sondre Hugaas? Hvem er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2012 Sondre Hugaas? Hvem er det? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=227102 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...