Noen som har koblingskjema for baklyktene til 3GB? *HASTER*

Anbefalte innlegg

Hei,

Holder på å installere AD LED lykter på 3GBen (stasjonsvogn), men er ikke akkurat plug and play. Noen som har koblingskjema?

På forhånd takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njaa, ikke helt. Trenger å vite hvilken kabel som er hva, spesielt for å unngå kortsluttning. Men blir vel litt prøv å feil tenker jeg.. :) Skal oppdatere hvis jeg finner ut av det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du fortsatt har orginal lyktene så kan du følge banene på kretskortet, så ser du hva som går hvor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er det vi gjør. Nå er det bare å finne ut hva som går hvor på AD lyktene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke lamper er dette foresten? Bilder? finner ingenting på ebay/google når jeg søker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er snakk om disse. Er ikke helt fornøyd, ble litt jalla-look synes jeg. Mulig at soting vil hjelpe. Passformen var ikke helt 100% så de følger ikke nedre del av bakluken helt.

Ser ikke ut som mobilen er noe interessert i å sende fra seg bilder nå, så for bli i morgen. Har også skrevet ned koblingskjemaet for de som trenger slikt :)

EDIT: Ser ut som at internett ville samarbeide alikevel. Legger ved noen dårlige bilder. Både 50/50, kjørelys- og bremselystest. Samt ferdig med kjørelys.

IMG_20120807_212946.jpg

IMG_20120807_213033.jpg

IMG_20120807_225055.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du fikk det til å fungere.

Har lyst på noen led lamper selv, men har ikke funnet noen jeg liker enda.

Hadde 3BG lykter på den forrige 3B passaten min, Skal ikke selge de gamle dine da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble bra resultat.

håpe du ble fornøyd!;)

å ja det er pjesk å se hvor kablene skal. gjør ingenting om man koble feil . finner fort ut om man bommer! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gamle lyktene mine er ødelagte (den vestre er helt kaputt, både sprekk og dugg og mugg i den) Hadde aldri byttet hvis ikke. Likte de originale veldig godt.

@Jørn-Håvard;

Lyktene er ikke helt min stil, men det viste jeg. Ang kabling, så MÅ man finne jord før man begynner, ellers risikrer man kortslutning.

Har lagt ved koblingskjema for de som trenger det en gang :)

Baklykter Passat 3GB.xlsx

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gamle lyktene mine er ødelagte (den vestre er helt kaputt, både sprekk og dugg og mugg i den) Hadde aldri byttet hvis ikke. Likte de originale veldig godt.

Det var synd. jeg vet de 3BG lampene bare koster 5-600 kr på parts&retards. Men innbilliger meg at OEM kvalitet er noen hakk bedre. Har noen planer som innebærer LED på orginallampene, og da må de åpnes. Tipper de billiglampene sprekker lettere enn OEM.

Har lagt ved koblingskjema for de som trenger det en gang :)

Flott.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja jeg tenkte på en enkel ring, ikke fylt sirkel med "100" leds

Noe sånt som på bildet nedenfor.

ledring.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh, så faktisk en tube film om d også. Ganske enkelt den modden vil jeg tro? Trenger man i det hele tatt å ta av dekselet, kan ikke alt ordnes fra innsiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har depo 3bg lyktene fra p&r. man får drt man betaler for. men ser bra ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh, så faktisk en tube film om d også. Ganske enkelt den modden vil jeg tro? Trenger man i det hele tatt å ta av dekselet, kan ikke alt ordnes fra innsiden?

Tror du må dele det for at det skal bli bra.. Men nå har jeg ingen 3bg lykter liggende å teste med.

3BG lyktene koster 1600 pr stk på møller så tror kanskje keg kjøper orginalt.

har depo 3bg lyktene fra p&r. man får drt man betaler for. men ser bra ut :)

Lekasje/fukt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legge ut litt bilder av koblingen hvis d e interessant for någen. Har også satt sånne plugger på den originale kontakten, så det er bare plug n' play hvis jeg skal tilbake.

IMG_1323.jpg

IMG_1325.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.