#1 Skrevet August 7, 2012 (endret) Noen bilfabrikker kommer av og til med mindre gjennomtenkte biler, eller designere som ikke er helt på nett.. De to under her er vel "mindre pene" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2012 Mine to bidrag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2012 Jeg ser i spåkula mi og venter bare på at noen skal poste bilder av: Pontiac Aztec AMC Pacer Ford Scorpio siste gen og alle andre som figurerer på top 10 ugliest cars listene som florerer på nettet. Ser at 2 av gjengangerene allerede er postet i første post 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2012 G-Wiz Ford Scorpio 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2012 denne er vel også mindre pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2012 Aston Martin Lagonda Wagon. AMC Pacer Nissan S Cargo AMC Gremlin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2012 Subaru Baja må vi ikke glemme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2012 Jeg kan bidra med 2 koreanske biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 7, 2012 Noen bidrag fra meg: Mazda 121, Ssang Yong Rodius, Citroen CX og Peugeot 306 sedan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 7, 2012 G-Wiz Hahaha, , SÅnn er det noen som har her jeg bor. Unga kommenterer til og med hvergang de ser den. "Pappa se den stgge bilen til mamma`n til ....." hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 7, 2012 E36 synes jeg ser helt ålreite ut, noen til og med svært lekre, men da den Compact-utgaven av den har jeg aldri vært helt med på Synes forsåvidt ikke E46 versjonen ble noe bedre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 7, 2012 Nesten så stygg at den er kul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 8, 2012 Bmw 5-serien her synes jeg er ok, men har bestandig tenkt at en detalj er litt feil på den, noen som tipper hva jeg tenker på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 8, 2012 Bmw 5-serien her synes jeg er ok, men har bestandig tenkt at en detalj er litt feil på den, noen som tipper hva jeg tenker på ? At blinklyset står "over" lykta på en måte!? At det ikke stemmer med lyktene på bagasjelokket! Jeg syns det ser litt rart ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 8, 2012 (endret) At blinklyset står "over" lykta på en måte!? At det ikke stemmer med lyktene på bagasjelokket! Jeg syns det ser litt rart ut! Bingo! Har faktisk sett en slik e34 5-serie som hadde modda baklyktene/bakskjermene og hadde oransje pærer "hakket under" og det så utrolig mye bedre ut. Hvordan kan designerne hos bmw gjøre noe slikt... Har ikke photoshop selv, men hadde vært kult om noen hadde photoshop´et bilde og "tatt vekk blinklysene".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 8, 2012 Bingo! Har faktisk sett en slik 5-serie som hadde modda baklyktene og hadde oransje pærer "hakket under" og det så utrolig mye bedre ut. Hvordan kan designerne hos bmw gjøre noe slikt... woho! Kult! Det vil jeg tro at så mye bedre ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 8, 2012 Denne må jo med. HELT feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 8, 2012 woho! Kult! Det vil jeg tro at så mye bedre ut! Ser bare rart ut synes jeg. Takker meg til originalen jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 8, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 8, 2012 ^Vag 2.5 V6-TDI kam? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 8, 2012 Subaru Baja må vi ikke glemme! litt ot men syns baja'n er en rå pickup eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 9, 2012 (endret) Jeg synes den modda´ ser bedre ut, men den som jeg så i virkligheten hadde fortsatt rødt og ikke oransje, men brukte oransje blinkpærer.. Var en bil i sverige, men rakk ikke ta bilde av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 9, 2012 Denne må vel nesten med etter tråden til Skaala? Audi Synes denne ser så mongo ut at den er litt fet... Men fortsatt helt feil. Også denne da, som garantert er postet på forumet før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...