Micropaint mulighet for rabattavtale. Nå med rabatt 10%

Rabattavtale med Micropaint Bergen  

35 stemmer

  1. 1. Rabattavtale med Micropaint Bergen

    • Ja
      35
    • Nei
      0


Anbefalte innlegg

Uppdate. da har jeg fått svar fra Micropaint.

Alle som har medlemskap i VW/AUDI Klubb har 10% rabatt på arbeid hos oss.

Når det gjelder f.eks spotrepair har vi en startpris på 2750 inkl mva.

Denne har vi ingen mulighet for å gå under så da blir det rabatt på det som er over.

Når det gjelder tradisjonell lakkering gjelder rabatt fra første krone:)

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hei jeg har hatt bilen opp hos Micropaint Bergen for å utbedre noen lakkskader.

 

Spørsmål om rabatt kom opp og daglig leder kunne bekrefte at rabatt avtale (10%) med klubben var en mulighet.

Så jeg lurer på om dette er noe som folk her inne kunne tenkt seg?

 

Derfor så starter jeg et lite opprop her for å se hva interessen for en avtale med Micropaint er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har time der neste onsdag, så håper denne går fort i boks:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig så kunne jeg tenkt meg en slik avtale, da jeg selv kommer til å bruke de en del fremover.

Og ut fra voten og dømme så er det en del som kunne tenkt seg en slik avtale med Micropaint.

 

Så hva sier styre om at jeg tar kontakt med daglig leder hos Micropaint Bergen for å ro i land en avtale for oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har time der neste onsdag, så håper denne går fort i boks:)

 

Skal se om jeg ikke kan klare å ro i land en slik avtale før den tid.

Men jeg kan ikke garantere noe som helst, da jeg ikke vet hvor lang tid en slik avtale tar å få til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig så kunne jeg tenkt meg en slik avtale, da jeg selv kommer til å bruke de en del fremover.

Og ut fra voten og dømme så er det en del som kunne tenkt seg en slik avtale med Micropaint.

 

Så hva sier styre om at jeg tar kontakt med daglig leder hos Micropaint Bergen for å ro i land en avtale for oss.

 

Kjør på :) Hvis de vil snakke med meg eller vil at jeg skal sende dem en mail, så bare gi en lyd.

 

Om de vil reklamere/fortelle om seg selv osv, så kan vi nok legge et lokallags-treff til deres lokaler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du sjekke om eg kan få tilbake 10% av de to forrige besøkene mine samtidig? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som har vært der, tydeligvis godt fornøyd med arbeidet eller? Hva har dere fått gjort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi fått rabattavtale. : rock :

Se første post for info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.