#1 Skrevet August 7, 2012 selger deler av audin min, da jeg har kjøpt nytt karosseri Audi coupe bakluke med EVO vinge 2000kr Framskjermer 400kr stk Dører-bud Rs2 kammer-bud S2 3b kammer-bud Rs2 intercooler 1000,- Sparco gatestoler nye, kun montert 2000kr for begge S2 drivaksler BUD Audi s2 nav BUD Audi s4 01e CBL 6trinns kasse i god stand tilpassa audi 90coupe/s2 med ny innkorta og balansert mellomaksel med nytt opphengslager med 034motorsport braketter . BOLT ON AUDI S2/90 KAROSSERI. Kan få med hjemmesnekra giroverføring 15000,- evnt bytte i coilovers/bremser.. Baklykter - BUD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2012 Hvilke stoler er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2012 Hvilke stoler er det? http://www.gundersenmotorsport.no/gatebil-tuning/stoler/sparco-r100#variation=124156 Disse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2012 Tilstand på framskjermer, rust/bulker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2012 Legger ut bilder i mårra. Litt riper i den ene. Ellers bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2012 (endret) Om det kun er riper tar jeg begge skjermene. Dette utgår for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2012 Skjermer, bakfanger, spindler, aksler og stoler borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2012 Har du baklyktene ennå? Hvordan er tilstanden på dem isåfall (sprekker/riper o.l.)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 25, 2012 Hei! Sorry seint svar. Har baklykter enda, meget bra stand;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 25, 2012 har du s2 nav fremme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 27, 2012 Er intercoolern med bjelke? Tett og i orden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 15, 2013 Lurer også på det med intercooler^^ evt bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 2, 2013 har du fortsatt s2 drivaksler? trenger alle 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...