Dekk dimensjon på Passat 3c (20")

Anbefalte innlegg

Hei. Sitter å fungerer litt på hvilken dekk dimensjon jeg skal gå for på passaten min.

Har bestilt meg 9x20" fra image wheels i england og de dukker opp om et par uker.

225/30,225/35 eller 235/30? Sistnevnte lurer jeg på om det blir liten plass til.

Dog jeg har sett 3c med 9x20 med 235 dekk og skamsenk uten mye modd.

Noen synspunkter her?

 

Mvh Lars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket offset er det på dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende felgvalg :) Hvor lang leveringstid er det på dem?

 

En kompis har slike felger (i billet) på Ultima GTR'en sin og det er de lekreste felgene jeg har sett IRL. Har studert dem nøye fra alle kanter og vinkler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar rundt 6 uker nå pga ferie og slikt. Hatt et sett fra de før på en polo :) fine hjul ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har peil på dekk dim? Vil helst kjøre på 225/35 eller 235/30 for å få mest mulig gummi... men 225/35 blir kanskje for høyt? Smale 235 dekk da kanskje? Hvilke er smale i forhold til oppgitt bredde da? kanskje noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Achilles er dritsmale, og er antydninger til strekk med 235/30 på 8,5x20 :) er ikke premiumdekk, men "helt ok" :) må vel på 235 om LI er viktig å ha lovlig..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Achilles er dritsmale, og er antydninger til strekk med 235/30 på 8,5x20 :) er ikke premiumdekk, men "helt ok" :) må vel på 235 om LI er viktig å ha lovlig..?

 

Kanskje prøve et sett med achilles i 235 da :) Hvordan er de på støy?

Angående fjærbeinet, er sikkert akkurat hva jeg trenger :) Skal prøve å lage meg en skile imorgen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

offtopic:

var inne og såg på sida til Image Wheels, herregud så mye fett. Hvordan er kvaliteten på disse?

 

Og hvilke hjul er det du har gått for Lars Christian?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Sitter å fungerer litt på hvilken dekk dimensjon jeg skal gå for på passaten min.

Har bestilt meg 9x20" fra image wheels i england og de dukker opp om et par uker.

225/30,225/35 eller 235/30? Sistnevnte lurer jeg på om det blir liten plass til.

Dog jeg har sett 3c med 9x20 med 235 dekk og skamsenk uten mye modd.

Noen synspunkter her?

 

Mvh Lars

 

På 9x20 ET46 ville jeg valgt 235/30 20 og med såpass høy offset trenger du nok ikke velge de smaleste merket heller. Jeg ville gått for typ Vredestein/Dunlop/Falken kvalitet.

 

Du kunne kanskje brukt 245/30 20 også (siden du vil ha litt dekkside), men da kan jeg ikke "garantere" at det ikke kan subbe bittelitt. 225/35 er også en mulighet, men ville stått over pga at de er litt for store og "unødvendig" strekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kvaliteten er bra, ihvertfall det jeg har hørt. Gikk for HT senteret, samme jeg hadde på 14" til polon.

 

Takk for god hjelp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.