Anbefalte innlegg

Skal ha bila hellakkert jeg, neste sommer.

Sitter å surfer på det fine nettet for å finne firmaer som tar på seg hellakkering i utlandet. Dette for å finne et seriøst og billig firma, grunnet lav interesse av norske priser. Vurderte polen, noen som vet om seriøse lakkeringsfirmaer med lavere priser?

 

Mvh Robin 'grådig' :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en polakk som driver lakkverksted her på Stord der prisene heller mer mot polske enn mot norske :) Vanligvis under 20k for hellakkering inkl dørkarmer osv ved fargebytte. Og så slipper man bruke tid og penger på å reise helt til Polen ;)

 

Han tok akkurat en audi a3 i marrakesh brun som ble veldig fin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekket litt ang polen når jeg skulle lakkere lister, samt sote. Og fant ut at den jobben ikke ble så mye billigere med tanke på kjøring opp og ned, hotell og opphold.

 

Mulig jeg kjenner en som kan få det gjort til en overkommelig penge. Når jeg hentet min bil, så stod det en nylakkert Golf 4 som han hadde gjort hele på.

 

EDIT: I stavanger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om det er litt forskjell på lakk av lister og hele bilen så må man spare mer enn 8-10-12 tusen før det skal svare seg å reise på kryss av landet eller ned til Polen for å lakke? Ville heller prøvd meg på finn.no og fått anbud derfra eller prøvd jungeltelegrafen i nærheten av der du bor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.