#1 Skrevet August 8, 2012 (endret) Slettes!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2012 Er dette aksler i sviktstål? Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2012 Det er ikke sviktstål nei. Det er uvisst hvor mye de tåler. Jeg vil ikke anbefale de til folk som skal kjøre drag, da er det vel kun sviktstål som til nød og neppe holder. Dette er akslinger ment for banebruk der vekt er den viktigste faktoren. Når det er sagt vil jeg fortsatt anbefale det til folk med mye hester, men skal man bli breisladd kongen burde man velge akslinger som ikke er så "eksotiske/erotiske" som disse akslingene er. Dette er akslinger for folk som vil kjøre fort rundt banen Jeg kan forresten legge til at de indre knutene er med kjøleribber og ekstra store kuler. De har i tillegg mer å gå på når det gjelder vandring. Det billigste jeg har funnet disse nye er ca 300£ i uk + frakt og moms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2012 Dvs veldig billige for dere som ønsker å oppgradere. Skrik ut alt skall bort. J Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...