Mening om farge på luftinntak

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått GLI fronten min. Skal levere den til lakkering snart nå. Men så er det en ting jeg er usikker på. Hvordan skal jeg ha luftinntakene på den orginal fangeren.

-Skal jeg gå for å beholde de svarte rillene som er der orginal

-Skal jeg lakkere de orginale rillene i samme farge som bilen?

-Skal jeg sette inn svart gitter

-Eller skal jeg ha gitter i samme farge som bilen. Da vil det bli mere i samme stil som med grillen.

Noen som kan komme med tips her, evnt bilder av div?

bilde av bilen med leppen frem, uten noen ting i luftinntakene(Dårli kvalitet pga bildet tatt med mobil)

DSC00169.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde dette vært meg så ville jeg ha hatt noen form for brytninger.. så alt ikke bare blir en og samme farge.. kan være like ille det som annet.. men prøv deg fram med forskjeldige gitter i forskjeldige farger.. sølv, sort osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ha hatt samme gitter som i grillen.

OT: Hæ hva da dårlig kvalitet på bildet? Hvilken mobil er

bildet tatt med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ha hatt samme gitter som i grillen.

OT: Hæ hva da dårlig kvalitet på bildet? Hvilken mobil er

bildet tatt med?

Har vurdert samme farge jeg også. Vil ha en clean look på bilen. Men er redd det blir for mye.

Bildet er tatt med en Sony E S700i

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert samme farge jeg også. Vil ha en clean look på bilen. Men er redd det blir for mye.

Bildet er tatt med en Sony E S700i

Skjønner hva du mener, her må du trå varsomt... er lett for å bli overkill om man bare bryter på med gitter.

Du har ikke vurdert å bytte grill (emblemfri f.eks), og la gitteret være der nede?

Ellers, kanskje det hadde vært kult med lakkerte riller, men jeg har sett skrekkeksempel her og...

: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"-Skal jeg lakkere de orginale rillene i samme farge som bilen?!"

Tror dette alternativet vil bli best, man ligger jo ikke på bakken å ser på bilen vettu :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette alternativet vil bli best, man ligger jo ikke på bakken å ser på bilen vettu :)

Hehe. Gjorde det idag. Slappet av foran bilen, da jeg fant ut at jeg skulle ta et bilde av den så da ble det sånn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville hatt svart gitter både i grill og nede. De få lyse bilene jeg har sett med svart gitter har vært skikkelig pårnå. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå montert leppen, etter at den er lakkert. Har ikke fått på den bak enda, da jeg må ha ny eksos stuss/demper, for å få den til å passe. Kanskje noen kan komme med flere meninger nå? Selv synes jeg egentlig at det ikke ble så verst sånn som den er nå, med svarte riller. Hva mener dere?

DSC00274.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gitter i samme farge som grill : ja :

Svart eller slik som du har i grillen no :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mening:

Lys bil ---> mørkt gitter.

Mørk bil ---> lyst gitter.

Tror kanskje det blir penest.

Hvis du absolutt vil ta den helt ut, så velger du blått eller rødt gitter... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart gitter! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden alle sammen sier svart gitter, regner jeg med dere mener gitter. Og ikke svarte riller som jeg har nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden alle sammen sier svart gitter, regner jeg med dere mener gitter. Og ikke svarte riller som jeg har nå?

gitter

Men det kan jo funke med svarte riller også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg ville gått for original-rillene i fangeren, og så sort gitter i grillen..

Eventuelt (for å "space" opp litt) lakke hele ramma på grillen matt-sort ? Og så kun ha VW-merket i krom :)

Vet ikke men det var bare noe jeg kom på som jeg kunne funnet på å prøvd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mening:

Lys bil ---> mørkt gitter.

Mørk bil ---> lyst gitter.

Denne meningen deler jeg også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.