#1 Skrevet August 8, 2012 Trenger 4hjulskontroll på bmw'n. Noen som tar på seg sånt for en grei penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2012 VT Dekk på Slependen tar 1000,- for oppmåling og 500,- ekstra dersom de må justere også. Jeg skal dit i morgen, så kan evt gi en tilbakemelding etterpå. Men du tenkte kanskje på "kveldsarbeid"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2012 1500spenn ja.. Verksted her tar 1200:) Jeg MÅ justere. Spriker som ei gammal ei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2012 Tenkte kveldsarbeid ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2012 Vel, til andre lovlydige borgere kan jeg fortelle at jeg er godt fornøyd med jobben de gjorde i dag. Tommel opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2012 Vel, til andre lovlydige borgere kan jeg fortelle at jeg er godt fornøyd med jobben de gjorde i dag. Tommel opp Tviler ikke... Så lenge det blir helt hundre, så kan man være fornøyd.. heh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...