#1 Skrevet August 8, 2012 Sliter med å få av håndbrekket på passaten.. får opp feil i instrumentpanelet også. Hører lyd fra motoren når jeg trykker på knappen.. Noen som har vært borti dette og evt har skjema for hvordan delene står her? Hvis for eksempel en motor er gåen på en av sidene, hvordan er dette å skifte selv? Tar i mot alle innspill med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2012 Er nok en av motorene dine som er defekt. Kurant og skifte selv bak med to skruer. Ta bare av dekket så kommer du godt til, men du bør få diagnose på hvilken side samt at du må nullstille den nye motoren med diagnose. I tilfelle så er det halvvtimes arbeid som møller tar betalt for, det er desverre delen som koster. Også vært borti at sikringen tar kveld om motorene på parkbremsen står. Også mye irr på kontakter til park.brems motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2012 Oki... Har fått mekanisk feil og strømfeil på venstre sida så går ut fra det er motoren ja... Svarer det seg å bytte hele caliper med motor eller er det kurrant å skifte bare motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2012 Er som oftes ingen feil med selve caliper. Du må se nesten se det ann, caliper har lengre levetid enn motoren. Usikker på hva delepris er på komplett del. Tar jeg ikke feil ligger selve motor på rundt 3400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2012 Morten kløw hadde noe lignende problem og da holdt det visst og koble fra ledning til motor og spraye med kontaltspray så funka det igjen. Har inntrykk av at det er mye feil med brekket på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2012 ingen utvidet garanti på dette ? reklamasjons rett ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2012 2006 modell så er vel gått ut... Caliper med motor koster 3700 etter medlemsrabatt på meca.. De har ikke løs motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2012 Disse bilene sliter vel med el-brekket? Vet at stefaren min har problemer med hans og til tider. Men han har bare latt bilen stått i 10min tid og litt diverse pg prøvd igjen så har brekket løsna. Han hadde også bilen inne på service for dette, og de fant de ingen feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2012 Jeg gjorde dette under ferien når problemene begynte... Tror det har låst seg helt nå for nå begynner en alarm å hyle når jeg begynner å kjøre., har ikke hatt av hjulet ennå å prøvd å smøre det men heller mot skifte uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2012 Forøvrig så har jeg bestilt elektronisk epb utstyr som må til for å skifte og nullstille elektronisk håndbrekk og ved klosseskift på biler med elektronisk håndbrekk. Vw/audi/skoda. Skulle noen ha behov for å låne sånn er det bare å gi beskjed. Skaffer også om noen har lyst på sånn selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2012 Forøvrig så har jeg bestilt elektronisk epb utstyr som må til for å skifte og nullstille elektronisk håndbrekk og ved klosseskift på biler med elektronisk håndbrekk. Vw/audi/skoda. Skulle noen ha behov for å låne sånn er det bare å gi beskjed. Skaffer også om noen har lyst på sånn selv Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2012 Låne gratis.. 1000.- inkl frakt med budbil levert hjem på døra di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 12, 2012 Dette gjør du da med vag-com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 12, 2012 Har ikke vag com og 10x lettere med en sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 13, 2012 Var innom møller å hørte på pris... 2850 med 8% vacn rabatt bare for motoren... Caliper med motor på meca koster 3700 på meca så da er ikke valget vanskelig... Kjerringa på møller sa "det går endel av dem" så tydeligvis et altfor vanlig problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 16, 2020 (endret) Hei. Samme problem på min Audi A6 2,7 TDI 2006 mod Quatro. Høyre bakhjul er låst og da trengs vel ikke diagnose for å finne ut hvilken side som ikke funker. Skifta til sommerdekk og satte på parkbrems for å få hjula stabile. Da jeg starta etterpå sto det blegg og jeg fikk samme varsellys som trådstarter. Alle sikringer er hele så da vil jeg prøve å løsne ledninger og spraye de og se om det hjelper. Som dere ser er ledningene løsnet. Hvilke deler må jeg skifte? Har fått ut ledningsskoene fra hetta. Kan hetta løsnes? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...