#1 Skrevet August 8, 2012 (endret) Heisann! Er på utkikk etter en del deler for og få audien i tipptopp stand! Er ute etter: -Refleksplate bak (sedan) -6 Trinnsgirkule -3 Eika ratt -evt en billig bakluke (sedan) Mvh Kim Heggestad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2012 Jeg har lykter jeg;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2012 Har frontlykter, ene lykta er helt ny bare baklykter fra avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2012 Fikk ordna meg baklykt! Om dere har frontlykter hva skal dere ha for de? Kan godt kjøpe de avant baklyktene da jeg har en med helsota! Pm ang pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2012 Har s4 front lykter jeg også;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2012 Skal du ha noen av de delene som du har spurt om eller?hovedlykter eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2012 Har fått ordna meg frontlykter og ene baklykta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...