Anbefalte innlegg

greide å ta knekken på katta på audien min den knakk rett bak turboen så nå må jeg bytte den også så mitt spm er skal jeg bare kjøpe testpipe på 3" fra nordic import? hvordan er det å montere? jeg har jo nettop kjøpt nytt rør til rett etter katten orginal så er det bare å montere rett over da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å montere over ja.

Litt trangt men går.

Jeg hekta av fleksirøret under bilen, og monterte di delene sammen ute av bilen først.

Følte det ble lettere sånn (kansje ikke)

Mvh Kim Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å montere over det.

Men husk at du kan slite litt med avgass på eu-kontroll..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve å få fatt i en pent brukt katt igjen?

Flower over 300 hester på original cat, kan ikke se for meg at det har SÅ mye for seg annet enn å skape problemer på EU og evt teknisk kontroll? :) Men for all del, du slipper i det minste å ødelegge ennå en cat om du setter inn testpipe i stedet da! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja problemet mitt var jo at den gamle bare sprakk i skjøyten og ser ikke for meg at å skaffe en ny en er så vanvittig billig kun derfor jeg spør har ikke noe sinnsykt behov for testpipe kun det at det er billigere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.