#1 Skrevet August 8, 2012 Skal ha av støtdemper foran på min passat 3C. Sliter med å få støtdemper ut av hjullagerhus. Noen med tips eller triks? Mvh Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2012 Usikker på akkurat hvordan 3c er siden jeg ikke har skrudd på det, men er det tilsvarende golf 5/6 har jeg navspreder verktøy som er til god hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2012 Navspreder og fjærklemmer som ikke er for lange. Biltema sine er litt for lange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2012 Jeg tok av hele demperen og navet i ett, satte alt i skrustikke og tok ut demper derifra. Brukte da en litein meisel å slå i mellom for å utvide der det klemmer rundt demperen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2012 Ordna seg folkens...nå er den lav og fin takk for tips og triks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2012 Har skiftet støtdempere på en sånn selv, aldri vært borti noe så tungvint før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...