#1 Skrevet August 9, 2012 Hei! låsesylinderen i s2`n knakk i går, den tappen som går inn i el.delen bakpå. Tok ut hele rattlåsen og tok ut låsesylinderen.bestilte ny hos møller for å se men har ikke lyst å ha 2 forskjellige nøkler til bilen. så lurer da på om jeg kan bygge om tenningslåsen til den nøkkelen jeg har hatt, eller om jeg må bygge om dørlåsene og tilpasse de den nye nøkkelen..? takker for svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=182323 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2012 takker! Hadde allerede gjort akkurat det som stod i tråden.. har demontert 3 låsesylindre og alle var ulike og passet ikke på min.. mulig det bare er min uflaks, men får vel prøve med et par låsesylindre til og se om jeg finner noe identisk. hvis ikke får jeg bare bygge om dørlåsene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2012 Letteste er vell å bygge om låsesylindrene i dørene ja. Det tar jo et par minutt bare når de først er ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2012 Fikk tak i ny låssyl og bakdelen på den gikk å flytte rett over på min gamle tenningslås. Dvs bruker fortsatt gamle nøkkelen i tenninga.. kanon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...