Anbefalte innlegg

Er det noen som har kappet ut den høyre rammevangen bak til Golf mk1 som kunne tenke seg og selge den ? Er ikke og få tak i som reprasjonsdel.

 

Trenger også en bakplate "nedre delen".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du tegning av eksakt hva du skal ha og kuttområde? har en diesel jeg bruker i skogen som kanskje kan avse noen deler :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal ha nedre bakplate liggende ny mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du tegning av eksakt hva du skal ha og kuttområde? har en diesel jeg bruker i skogen som kanskje kan avse noen deler :D

 

Hvis man kapper vangen litt lenger fremme enn bensinpåfyllingsrøret og helt bakover så er det lengden på den. Ellers så kan man ta utgangspunktet i der vangen er festet til innerskjermen. Den kan kappes langs etter innerskjermen under i fra. Og ta med den lille gulvbiten som er inntil reservehjulet. Jeg tengte egentlig og legge til ett bilde av rustskaden, men fant ikke ut hvordan det skulle gjøres :)

 

Vi skal ha nedre bakplate liggende ny mener jeg.

 

Jepp, den har dere. Men tengte aller først og prøve og få tak i en orginal som har litt tykkere plate. Hvis jeg ikke fåt tak i det så blir det ny fra dere :)

 

Lagt til etter 20 timer 58 minutter:

 

Noen bilder av rustskaden :

rust 1.JPG

rust 2.JPG

rust 3.JPG

rust 4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal se hva jeg finner til helga. Om den er noe å samle på så kan jeg godt kappe litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal se hva jeg finner til helga. Om den er noe å samle på så kan jeg godt kappe litt.

 

 

Helt supert :) Hadde vært helt topp om jeg slapp og lage den rammevangen ivertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.