#1 Skrevet August 10, 2012 Noen som har slike quattro seter i stoff og tilhørende dørtrekk i god stand? Da er jeg interessert i å kjøpe. Om noen er interessert så kan de få sorte sportsseter i skinn + dørtrekk bak i skinn som en del av min betaling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2012 Jeg har, men Er ikke den typen som er svarte og det står quattro på. De er mørke grå stripete, med samme oppbygning i sidene som quattro stolene har:) til coupe. Komplett med alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2012 Er fortsatt på utkikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2012 Pris på di du har er da daniel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2012 Jeg har, billig ved henting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2012 Er fortsatt på utkikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...