#1 Skrevet August 10, 2012 Trenger hendelen som styrer visking. Hendelen trenger ikke være for cruise control. Trenger også litt annet smånips sånn som Bensinpumpe, svart plastdeksel som er over tenningsmoduler i bak-kant av motor og svart deksel over fuel rail. Hvis disse tingene er i fin stand er jeg villig til å kjøpe. Mvh Kim Even Aspvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2012 Har hendel og bensinpumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2012 Har hendel og bensinpumpe. PM er sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2012 Bryteren er jo todelt og cruisecontroll styring er på andre siden så det har jo ingenting å si Har fortsatt de dekslene også har jeg visker bryter også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2012 Bryteren er jo todelt og cruisecontroll styring er på andre siden så det har jo ingenting å si Har fortsatt de dekslene også har jeg visker bryter også. De dekslene kan jeg få hos deg ihvertfall. 100 kr stk? Mvh Kim Even Aspvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2012 Det blir isåfall hvis du skal ha bryter og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2012 Det blir isåfall hvis du skal ha bryter og 400 kr for hendel og deksler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2012 400 kr for hendel og deksler? Det er ok hvis du tar frakta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2012 Det er ok hvis du tar frakta Selvfølgelig Adresse sender jeg på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...