#1 Skrevet August 10, 2012 (endret) Entusiast eid s8 selges ,med alt utstyr som kom i 98 +webasto annlegg og multifungsjons ratt. 144700 garanterte km,sort sportskinn int.,20" sommer hjul og 18" vinter. Har blitt småbarnsfar og da må denne vike for en "mindre" strøken bil ,bruken blir for tøff og det resulterer i at den blir "ødelagt"... prisanntydning 215000 ,kan ta en c4 S-modell med manuell kasse som del betaling. kan nås på tlf 90605879/95987931 for en bilprat mvh Christer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2012 Bra bil dette altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2012 Skule gjærne sett litt flere bilder av denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2012 (endret) her er flere bilder av min grom bil.... Lagt til etter 5 dager 1 time: Jeg trenger en mindre fin bil... ingen som vil ha limo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2012 her er flere bilder av min grom bil.... Lagt til etter 5 dager 1 time: Jeg trenger en mindre fin bil... ingen som vil ha limo... Konge bil til vinteren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2012 Fortsatt tilsalgs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 25, 2012 konge bil ,som ingen vil ha ....hmmmm pris kan diskuteres ved hurtig bortgang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...