#1 Skrevet August 10, 2012 (endret) Maybach 8x19 ET67 til salgs. Med (nye) originale senterkopper. Følger med H&R space, 20mm og 25mm inkl. bolter. Selges grunnet endring av planer for nybil kjøp. 10.000 kr eller bud. Link til Finn.no ved å trykke her Ta kontakt på enten epost til frankrobert.telle@gmail.com eller telefon på 950 96 445, svarer eg ikkje er eg sikkert på jobb og tar kontakt så snart eg har mulighet. Takk for at du har sett på annonsen min, mvh Frank R. Telle. Legger ved eksempler fra internett som er linket til i Finn.no annonsen: Vw Golf mk4: Vw Gold mk5: Vw Golf mk6: Vw Passat B6: Vw Touran: Audi A3 8P: Audi A3 8P: Audi TT 8N: Audi TT 8N: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2012 (endret) nav str da? Lagt til etter 10 timer 4 minutter: hvis disse passer på B8 med tanke på navet så kan jeg i hvertfall starte budrunden på 6000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2012 nav str da? Lagt til etter 10 timer 4 minutter: hvis disse passer på B8 med tanke på navet så kan jeg i hvertfall starte budrunden på 6000,- Nav størrelsen til felgene utfra H&R spacerene er 66,5. Og nav størrelsen til spaceren er 57,1. Fant ett bilde av dem på en B8 Avant. Mvh Frank RT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2012 Nå var du bare slem! ;P kan by 7000K da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2012 Nå var du bare slem! ;P kan by 7000K da Hehe, takker så mye for budet. Eg lar denne ligge litt til ute. Har en interessert fra finn.no for omtrent samme bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2012 gi meg beskjed da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2012 Disse er her fortsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2012 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...