#1 Skrevet August 13, 2012 (endret) Nankang NS-2 165/40/16 til salgs. Helt ubrukte dekk. Selges grunnet at eg vill ha noen som er litt breiere. Befinner seg på Sotra utenfor Bergen. 1.200 kr for begge. Ta kontakt på enten epost til frankrobert.telle@gmail.com eller telefon på 950 96 445, svarer eg ikkje er eg sikkert på jobb og tar kontakt så snart eg har mulighet. Takk for at du har sett på annonsen min, mvh Frank R. Telle. Ikkje solgt allikevel, kjøper ombestemte seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2012 Opp med seg. Kjøper ombestemte seg så dem er her fortsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2012 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2012 Noen som vill gi meg ett høst/vinter bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2012 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...