#1 Skrevet August 10, 2012 Jeg har en a4 1.8t som speedometeret har tatt kvelden på. Må en tur på huggeren for å få tak i nytt instrumentpanel. Panelet jeg har nå har ikke utetemp i seg, men jeg får dette frem i klimadisplay, så føleren er jo der. Lurer på om dette vil virke av seg selv hvis jeg får tak i et panel som har utetempdisplay i seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2012 husker det var en tredje kontakt bakpå instrumentpanele som var til utetemp i insturmentpanele. er det til en b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2012 husker det var en tredje kontakt bakpå instrumentpanele som var til utetemp i insturmentpanele. er det til en b5? Det er en B5 ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2012 Trenger bare en modul som kobles til instrumentpanelet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2012 Viss du skifter instrumentpanele må du også kode om startsperren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2012 Viss du skifter instrumentpanele må du også kode om startsperren Det tenkte jeg ikke på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...