Golf 2 effektanlegg 2 1/2" til 16v motor + stabstag, ledningsnett og motor

Anbefalte innlegg

Jeg har ett effektanlegg til Golf MK2 GTI 16V liggende i boden som aldri blir brukt.

Det er brukt, men ser ut til og være svært lite brukt. Det fulgte med en 16v motor jeg fikk tak i for en stund siden så jeg har aldri brukt det selv.

Anlegget heter Simons Sportsystem 028-H og er ett 2 1/2" eksosanlegg.

Bilder kan sendes via post/mail. Har enda problemer med og finne ut hvordan bildene blir lagt inn her på forumet.

Har også det fremre stabstaget inkludert festene til 16v MK2 golf liggende.

Motor har jeg heller ikke prøvd selv og vet ikke tilstanden på. Det eneste jeg vet om den er hva den forige eieren fortalte meg, og det var at den var trimmet opp til 178hk og det var målt i benk. Dette er en 1.8l 16v motor som er komplett utenom fordeleren. Mener motorkoden var PL om jeg ikke husker feil. Ledningsnett følger med.

Har ikke peiling på hva slikt kan prises til, men prøver meg på 300,- for stabstaget og 1500,- for effektanlegget + eventuelt porto hvis det skal sendes.

Motor går for 2500,- slik den står, men den må hentes.

Er prisene helt ville så si gjerne i fra.

Send meg helst mail/post da det er lettere og svare slik uten og lese igjennom alle inleggene hver dag.

EKSOS ER SOLGT !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.