#1 Skrevet August 11, 2012 Lyspæra til utetemperatur på speedometeret på min AUDI A6 C4 har gått. Hvor sitter denne pæra? Finner alle varsellampepærene bak på speedometeret, men ikke lyspæra til utetemperaturen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2012 Lyspæra til utetemperatur på speedometeret på min AUDI A6 C4 har gått. Hvor sitter denne pæra? Finner alle varsellampepærene bak på speedometeret, men ikke lyspæra til utetemperaturen. Denne er loddet inne i selve utetemperatur-displayet (kan skrues vekk fra selve instrumentpanelet), så du må nok fram med loddebolten hvis du skal bytte den! Ny pære for innlodding får du hos Elfa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2012 sitter vel inne i en egen enhet skrudd fast på instrumentet ...må loddes over .. her over finnes ihvertfall pærer hos den lokale tv reperatøren og koster 12 kr eller noe slik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2012 Hei, Står endel bra her: S2 central -> Electrical Systems -> Instruments & Cluster -> Related Information -> Ambient Temp. Guage Her kan du også kjøpe pærer på e-bay. Pærer 12v T1 base pære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2012 Hm, det var en del mikk. Da tenker jeg at jeg venter med å gjøre noe mer med det, før jeg har fått tak i et speedometer som er litt bedre stand ellers. Speedometeret har knekte skruefester og defekt automatdisplay i tillegg til den pæra som er gått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2012 http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a6-ur-s4-s6-100-c4-1991-1997/235939-guide-ta-ut-instumentpanel.html enkel jobb. Tar bare noen minutter. Pæren heter "wheat of grain" = ser ut som noe hvete. Velg 3mm pæren http://no.mouser.com/ProductDetail/Chicago-Miniature/7219/?qs=9GEuPTpyLrg4zTItqoUnOw%3d%3d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...