Anbefalte innlegg

Har en Orginal Vw Polo G40 jeg vurderer å selge.

 

Grei i karosseri, relativt rustfri, jeg har ikke sett noe spesielt som må tas.

Motor/gir fungerer bra, sies at det er rundt 140hester, dette flytter seg greit i en bil som veier ca 800kg.

Det som er gjort med motor er byttet kam,ladehjul,frontmontert IC og Chip. G-lader var overhalt i 2008, kjørt lite siden.

Ingen motor/gir problemer tross km stand på 250850km, motor har bare gått 111000km.

Stabstag overliggende og underliggende foran samt et tårnstag i bagasjerom.

Bilen står på 13" stålfelger med vinterdekk som var beregnet som godkjenningshjul og understell er justert på det høyeste godkjente i tüv papirer før kontroll.

Jeg har påkostet endel på bilen, bla annet helt nytt justerbart TA technix understell og nye hjullagere foran.

Fått montert i orginalt veldig strøkent G40 interiør (recaro). Og montert nytt Simons eksosanlegg.

Ligger som limt på veien, med en god gocart følelse.

Det som gjenstår på bilen er å godkjenne understell hos biltilsynet og Eu kontroll for å få på skilt.

 

Bilen må hentes med prøveskilt eller på henger, starter og går uten problemer.

Dette er en ganske sjelden bil, og selges rett og slett fordi jeg ikke har mer tid pga nytt hus og mye må gjøres med det.

 

Stått lagret i garasje når den ikke har vært i bruk den tiden jeg har hatt den.

Vært i klubben en stund.

Prisantydning er 32000kr. eller bud.

Kan nåes på tlf 98603480 eller på mail fredrikkalvik@live.com for flere spm.

 

Felger på første bilde følger ikke med.

 

polog40.jpg

DSC03233.jpg

DSC03225.jpg

DSC03248.jpg

DSC03236.jpg

DSC03237.jpg

DSC03238.jpg

DSC03235.jpg

DSC03241.jpg

DSC03239.jpg

DSC03242.jpg

DSC03245.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne..Bud?? Skal ikke være vanskelig å få denne sjeldne bilen på veien igjen..Bare jeg som ikke har tid dessverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor går du ned 12.000 plutselig på prisen? Har det dukket opp noe? Eller vil du bare bli kvitt bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 t for G40 er jo gi-bort pris

 

Ny g-lader koster jo mer enn det: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor går du ned 12.000 plutselig på prisen? Har det dukket opp noe? Eller vil du bare bli kvitt bilen?

 

Primært har jeg satt ned prisen for å frigjøre en garasjeplass og få en liten ekstra kapital da jeg skal handle meg RS2 :)

Har tenkt at blir ikke bilen solgt nå, fikser jeg skilter med tiden selv og beholder den. (da jeg i utgangspunktet aldri skulle selge denne bilen)

 

Dette er forsåvidt gi bort pris for en G40, som jeg selv mener er i "god stand" for å være en slik bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som må fikses for og få ut skilter da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som gjenstår for å få skilter er å godkjenne understellet på biltilsynet og få tatt en eu kontroll, bilen har gått 2-3000km siden siste eu kontroll, så tror ikke det skal være noe galt.

Har vært å vist bilen på BT for en stund siden, men de var uenige på Tüv papirene på Ronal Turbo felgene på første bilde (de mente selvoppretting ble for dårlig pga feil innpress på de) ,og ba meg montere orginale hjul å komme tilbake. Ting tar tid og jeg har ikke fått dratt tilbake, men har montert på orginale stålfelger. Har alt av papirer i forhold til visning, hjulstillingsmåling, lysjustering kvittering, Tüv papirer på understell,osv.

 

Man kan også montere på orginal understell evt, så blir bilen godkjent uten at de kan klage på noe. (dette har jeg dessverre ikke liggende)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fortsatt tilsalgs...Utrolig morsom bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.