*Haster* Ingen av vinduene virker (2008 Polo)

Anbefalte innlegg

Hei,

Vinduet på førerdøren var periodisk i ustand tidlig etter kjøp og sluttet etter en stund helt og virke. I dag (etter bilen hadde stått i 3 uker) tok jeg en tur. Tok ned vinduet på passasjersiden og når går det ikke opp igjen. Ingen av vinduene virker. Verken fra hovedbryterene på førersiden eller direkte på dørene. Noen tips? Skal på jobb om ikke lenge og kan ikke la bilen stå med åpent vindu!

Mvh

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om sikringen er hel først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kabelbrudd førerdør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte sikring, men synes det passer dårlig i forhold til feilen som i starten var periodisk, men noen som vet hvilken det er? Tysken min er veldig dårlig..

Hvor tror du kabelbruddet er Johnny? Hadde den nettopp åpen, og jeg så ikke noe.. Og vil dette påvirke bryterene som er på selve døren du prøver å åpne vinduet på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved dørhengsler er ikke helt uvanlig feil....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All strømmen går vel gjennom kontrollpanelet i førerdøren, så det er nok rette plassen å feilsøke, må sjekke under gummigjennomføringen i døren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe måte å få opp vinduet manuelt eller tvunget?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv nødåpning/lukking .. Se om det kan funke.. Hold låseknappen på nøkkelen din inne helt til vinduene lukkes.. Er jo ikke sikkert det funker på din nå da.. Evt kan du jo svinge innom meg så kan vi se om du har noen feilkoder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Arild,

Har du tid i morgen(søndag)? :) Etter femish...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vikingkamp 6... Middag hos svigers først.., må bli før 1-2 tida eller etter 8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glassbegerveien 133 på gausel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer det at jeg kommer bort i et tiden da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er hjemme jeg så bare å komme så får vi se om vi finner noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen feilmeldinger, men nå har jeg iallefall fått opp vinduet. Passasjer foran virker på hovedbryteren. Alle (minus førerdøren) virker på egne brytere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg med tegning og forklaring av hvor releet ligger? Har bare tysk manual...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.