#1 Skrevet August 12, 2012 (endret) Noen som vet hvor pære av denne typen kan kjøpes ? To dioder på andre siden også. Sitter i innstigningslyset under døra på min passat 3BG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2012 Denne: Tror det er denne: http://www.ebay.com/itm/2x-Error-Free-4-SMD-LED-Under-Door-Lights-Bulbs-194-Mercedes-Benz-C320-W203-99-/170893590928?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3APassat&hash=item27ca0d4190&vxp=mtr De har det på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2012 Det er nok bare en erstatning for en W5W, så de finner du særlig på Ebay ja, men sikkert endel andre steder også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2012 Har letet etter slik selv. Men synes den ebay linke var veldig dyr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2012 http://www.ebay.com/itm/T10-4-SMD-5050-Super-Bright-White-Auto-LED-Car-Canbus-Light-Lamp-Blub-/110883789451?pt=US_Car_Lighting&hash=item19d1305a8b Har disse pærene i døra på min A6. Kan anbefales! Har lyst i et par måneder nå, og lyser veldig bra! Var ikke så dyre, så jeg kjøpte like gjerne 15 stk når jeg først var igang, så har jeg i reserve:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2012 Prøver med to stk først, har to som jeg slet med kontakten på. Får se hvordan disse er før jeg bestiller mer. Takk for link!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2012 dealextreme.com har mange slike også, av svært varierende kvalitet og lysstyrke. Nesten gratis, og gratis frakt. (Ikke alt kommer frem, da..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2012 Takk, da var pærer bestillt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2012 diodhuset.se kan kanskje føre slike også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...