#1 Skrevet August 12, 2012 (endret) Har noen fine 15" originale stål felger jeg ikke skal bruke mere. ET 35. Med originale vw senterkopper. Selges 1500,- Felgene er penere en hva de ser ut som! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2013 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2013 Sånn da er bilder lagt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2013 Hvor holder du/felgene til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2013 Førde i sunnfjord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2013 hmm. kunne vært interessant, men langt, kjenner ingen som skal kjøre mellom førde og gudbrandsdalen kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2013 Mulig jeg får tatt de med meg til Otta senere nå i juli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2013 Jeg får dem sikkert med meg videre derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2013 hmm, hvordan får man timet dette da mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2013 Jeg kan hvertfall ta disse med til Otta allerede i morgen om jeg bestemmer meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 7, 2013 Jeg kan fortsatt ta disse med til med Otta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 16, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2013 muligheter for frakt til oslo/østfold/jessheim?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 24, 2013 Jeg skal sjekke med gjengen på facebook, kansje noen skal østover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 11, 2013 Dårlig med svar å få på facebook, prøver her på forumet nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...