#1 Skrevet August 12, 2012 (endret) Hei Da jeg ikke har behov for den type dele bil legger jeg den ut for salg. Dette er en grå 1989 modell V8 med sort skinn. Denne egner seg best til dele plukk. Bilen har stått ute en stund og bærer nok reg av dette. IKKE NORSK BIL Selges til Høystbydende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2012 Har du bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2013 (endret) Nå går denne for høystbydende. Denne blir for salg ut juni, etter det blir denne kjørt til huggeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2013 Da er det snart turen til huggeren for denne bilen.. Ingen som kan tenke seg noen V8 deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2013 Bakdiffen ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2013 ta vare på bakdiffen da! dette er en god oppgradering for s2 får sikkert solgt den for en tusing eller to. edit: ser vidar var litt raskere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2013 V8 emblem til grill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2013 Jeg er vell ikke så heldig at du ikke har vraket denne enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 30, 2013 Hvis du har den enda kan jeg være interessert i motoren hvis den går for vrakpris. Skulle laget meg sofabord til garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...