#1 Skrevet August 13, 2012 Selger et 3" MAF hus i aluminium fra atpturbo.com 500,- uten frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2012 Fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2012 byr 300,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2012 opp litt til Henriksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2012 nå 400,- da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2012 (endret) Ikke svar fra kjøper! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2013 Fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2013 kjøper til den prisen jeg ga på pm adressa har du fått, ta kontakt. ser jeg fikk svar og husker ikke om jeg svarte sist men er interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...