Anbefalte innlegg

Har problemer med både alarm og førerdør låsen på min Golf Mk4.

Når jeg låser bilen så låser førerdøren seg opp igjen, jeg må låse 2 ganger for at både alarm skal aktiveres og at førerdøren skal være låst. Når jeg låser bilen med knappen inne i bilen så låser førerdøren seg også opp igjen. Interiørlysene i dørene foran lyser ikke, men alle andre interiørlys fungerer. Blinklysene vil heller ikke "bekrefte" verken når jeg låser eller låser opp.

Jeg har nylig byttet komfort modul så jeg tror ikke at dette er problemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig med respons her, men hvis noen har samme problemet så ligger løsningen her:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461-MKIV-door-locks-explained-why-you-re-having-problems!!!-(&highlight=door+locks+explained

Noen timers rimelig greit arbeid.

Har fortsatt ikke fått blinklysene til å "bekrefte" låsing og åpning av bilen. Sikringen på blinklysene gikk da jeg byttet blinklys, kan det ha noen sammenheng med dette? Har ikke fungert siden. Er det eventuelt en sikring eller ett relé som kan ha røket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.