#1 Skrevet August 13, 2012 Hei folkens. Er det noen bilstereoguruer i lokallaget som kunne hjulpet meg med stereoanlegget i min S6 C4? Det kommer knitrelyder fra høyttalerne og spilleren vil ikke huske innstillinger. Det er ettermontert en sub med forsterker i bilen av en tidligere eier, som jeg vil skal fungere også. Jeg er villig til å betale litt for å få fikset dette... Mvh Bjørn Frode S. Antonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2012 Hei! Har du org bose anlegg? Jeg skulle gjerne hjulpet deg hadde jeg ikke bodd nedi enden. At spillerern ikke husker intillinger tyder på at den ikke har konstantstrøm. Bytt om to av strøm kablene i isokontakten så er det fikset. Ser du noe lys i forsterkeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2012 Det er orginalt Bose anlegg i bilen ja, men har ikke orginal spilleren. Jeg vil bruke en Pioneer DEH-8400BT spiller (2012 modell). Skal sjekke strømkablene på ISO-kontakten. Spilleren ble brukt i en A4 B5 før, der var den koblet utenom tenningen. Har ikke sjekket om det er lys i forsterkeren, den sitter kronglete til, sammen med subwooferen under ei plate i bagasjerommet. Hva kan knitringa komme av, dårlig kontakt et sted? Dårlig jording? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2012 Samme spiller som jeg har montert det jo. Kongespiller! Jeg måtte hvertfall bytte om gul og rød? vedr boseanlegget tror jeg det er vanskelig å få dette til å fungere med uorg spiller. Grunnen til at jeg byttet var at det begynte å smelle og poppe hele tiden. Ta en titt i min tråd så ser du hvordan jeg ligger an. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=242241 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...