Trenger hjelp til å fikse problemer med bilstereo i S6 C4

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Er det noen bilstereoguruer i lokallaget som kunne hjulpet meg med stereoanlegget i min S6 C4? Det kommer knitrelyder fra høyttalerne og spilleren vil ikke huske innstillinger. Det er ettermontert en sub med forsterker i bilen av en tidligere eier, som jeg vil skal fungere også. Jeg er villig til å betale litt for å få fikset dette... :)

 

Mvh

Bjørn Frode S. Antonsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Har du org bose anlegg? Jeg skulle gjerne hjulpet deg hadde jeg ikke bodd nedi enden. At spillerern ikke husker intillinger tyder på at den ikke har konstantstrøm. Bytt om to av strøm kablene i isokontakten så er det fikset. Ser du noe lys i forsterkeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er orginalt Bose anlegg i bilen ja, men har ikke orginal spilleren. Jeg vil bruke en Pioneer DEH-8400BT spiller (2012 modell). Skal sjekke strømkablene på ISO-kontakten. Spilleren ble brukt i en A4 B5 før, der var den koblet utenom tenningen. Har ikke sjekket om det er lys i forsterkeren, den sitter kronglete til, sammen med subwooferen under ei plate i bagasjerommet. Hva kan knitringa komme av, dårlig kontakt et sted? Dårlig jording?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme spiller som jeg har montert det jo. Kongespiller!

Jeg måtte hvertfall bytte om gul og rød? vedr boseanlegget tror jeg det er vanskelig å få dette til å fungere med uorg spiller. Grunnen til at jeg byttet var at det begynte å smelle og poppe hele tiden.

Ta en titt i min tråd så ser du hvordan jeg ligger an. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=242241

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.