2006 passat 2.0TDI med mye utstyr vurderes solgt/byttet

Anbefalte innlegg

Vurderer nå å bytte ut passaten.

Har hatt denne i snart 2 år og kan trygt si at jeg har fått smake på de feila som vw har så denne bilen er MYE påkostet.

Nye låsekasser i bakdørene (12000!!!)

Ny original turbo på 133000 (16000.-)

Ny rattlåselektronikk (6000)

Ny motor + caliper på en side bak blir montert denne uka. (12000.- med bremser)

Nye bremser og skiver blir montert samtidig både foran og bak. Ikke fordi at det MÅ skiftes men fordi at jeg er så pertentlig at siden jeg først bytter en caliper kan jeg like godt bytte skiver og klosser samtidig.

Caliperen er forøvrig hel men siden motor til el.håndbrekk er dårlig og komplett caliper kun er 1000 dyrere enn bare motor så velger jeg å sette nye deler på der.

Bilen er en 2006 modell.

2.0 TDi motor 140 hk

Km. 140000

6 trinns DSG girkasse.

RNS 510 Klone men med ipod tilkobling, handsfree med ekstra mikrofon montert i taket, dvd, minnekortleser for musikk, usb tilkobling for film etc.

R-Line innstegslister i stål med R-line logo (1200.-)

ABT Aluminiumspedaler (1000.-)

Alcantara skinninteriør.

krommede speilkapsler

19" alu med 235/35/19 på sommer

16" piggfrie på vinter.

coming/leaving home lyspakke

Elektronisk håndbrekk

Auto Hold bakkestarthjelp

regnsensor

automatisk avblendbart speil

Emblemfri FK grill

Original highline grill medfølger

Original R36 grill til 10000 medfølger også (denne kan dog ikke brukes uten r36 fanger som ikke følger med)

Alle servicer fulgt hos møller inkl skifte av regreim på 120000

Bilen har gjennomgått en meget grundig lakkrens og kommer til å gjennomgå en ny proff rens utvendig før evt salg hvor det blir fokusert på å få den så fri for småriper som mulig. Deretter blir det lagt på et lag svisswax for glans og lakkbeskyttelse.

 

Bilen fremstår som meget pen! Ser veldig bra og blank ut! Må sees og prøves for å få rett inntrykk.

 

Bilen har kun hatt voksne eiere og er blitt tatt meget godt vare på.

Kan vurdere bytte i bra utstyrt touran, Audi a4 b8 stv, audi a6 (2005+) eller bmw 5xx fra 2004 og opp.

 

Pris rundt 200.000 inkl omreg.

forøvrig er det den svarte passaten på bildet.. det andre er en jetta :)

Masse mer bilder kan mailes.

Bilen kan sees/prøves i stavanger.

 

p1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.