Hvilke sport-fremseter er bolt-on (eller nesten) på Audi 90 type 85?

Anbefalte innlegg

Hvis man leter etter sports-stoler foran i en type 85 firedørs, hvilke biler kan de komme fra?

Fra hvilke andre VAG kan setene passe rett på eller med raske justeringer?

Litt sveising av seteunderstell går bra, men stripping av trekk eller endring av selve karosseriet er ikke aktuelt.

Jo nyere og mer kurrante biler man kan hente fra, jo rimeligere og større utvalg av gode seter kunne man hatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 1 og 2, Scirocco 2 veit jeg passer rett inn og er (relativt) kurant. Golf 1 og 2 for å få original sittehøyde og Scirocco for lav sittestilling. Justeringshendelen må flyttes til motsatt side om man går ut fra et G2-understell.

Polo 6N/Seat Ibiza 6K (og alle dens derivater) passer ved å korte inn bredden (mener å huske det ble tatt av 4 cm) av bredden inn mot midttunellen. Det suverent enkleste ser jeg for meg er å ta utgangspunkt i understell fra f.eks. Wiechers (som man får hos P&R bl.a. eller rett fra Wichers i Nienburg). Da passer Recaroer rett i og man kan også lett tilpasse sidefester til mer sportslig orienterte stoler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.